wrapper

جدیدترین خبرها


سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد

Agricultural and Natural Resources Engineering Organization of Yazd

مدیر مرکز مهارت آموزی خالقی زاده:

کارشناسان با گذراندن دوره مهارت آموزی

تجربه کافی برای راه اندازی واحد تولیدی به دست می آورند

 

مدیر مرکز مهارت آموزی خالقی زاده گفت: کارشناسان با گذراندن دوره مهارت آموزی تجربه کافی برای راه اندازی واحد تولیدی به دست می آورند.

به گزارش روابط عمومی نظام مهندسی استان یزد، محمدحسین خالقی زاده درباره نوع فعالیت این مرکز به عنوان یکی از مراکز موفق مهارت آموزی در استان یزد، گفت: مرکز غیر دولتی مهارت آموزی خالقی زاده در زمینه نسخه نویسی، مشاوره و فروشندگی سم، بذر و کود کشاورزی فعالیت دارد

مدیر مرکز مهارت آموزی مهندس خالقی زاده تسهيل صدور و تمديد پروانه هاي مورد نياز مركز و تمديد رايگان پروانه بهره برداري مركز را یکی از انتظارات مراکز مهارت آموزی از سازمان نظام مهندسی کشاورزی عنوان کرد.

مدیر این مرکز افزود: این مجموعه با هدف ارتقا سطح زیر کشت گلخانه ای و افزایش کیفیت محصولات کشاورزی از طریق مشاوره به گلخانه داران و کشاورزان با تعداد سه کارشناس خدمت رسانی می کند.

وی ارتقای توانمندی کارشناسان با شرکت در دوره های مهارت آموزی را ضروری دانست و اظهار داشت: دوره های مهارت آموزی باعث افزایش مهارت فارغ التحصیلان و افرادی که قصد فعالیت در مشاغل کشاورزی را دارند، می شود و کارشناسان با گذراندن دوره مهارت آموزی تجربه کافی به دست می آورند.

مهندس خالقی زاده ظرفیت این مرکز برای مهارت آموزی را سه نفر عنوان کرد و به نحوه همکاری این مرکز مهارت آموزی با سازمان نظام مهندسی کشاورزی و انتظارات مرکز از مهارت آموزان اشاره کرد و افزود: مهارت آموزان باید طبق برنامه آموزشي تعيين شده توسط مركز مهارت آموزي عمل کنند تا تجربه کافی را بدست آورند همچنین در زمینه انتظارات مرکز از سازمان نظام مهندسی کشاورزی تسهيل صدور و تمديد پروانه هاي مورد نياز مركز، مشاركت دادن مركز در تصميم گيري برنامه هاي آموزشي مهارت محور و معرفي براي دريافت تسهيلات كم بهره می تواند بهترین همکاری با مراکز مهارت آموزی باشد.

تماس با سازمان

نشانی : یزد-میدان امام حسین-ابتدای بلوار شهید بهشتی-کوچه سوم(جنب مدیریت حفظ نباتات) -روبروی دبیرستان دخترانه امام حسین (ع)
کدپستی : 8916714151

صندوقپستی : 558-89167
تلفن تماس : 42-36296540 (035)
شماره فکس : 36296549 (035)

آدرس ایمیل سازمان:  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

آمار بازدید

امروز280
دیروز177
کل بازدیدها475420

اطلاعات دستگاه شما

  • آی پی 3.90.33.254
  • مرورگر Unknown
  • نگارش
  • سیستم عامل Unknown

آرشیو اخبار وب سایت قبلی سازمان

راهنما

جهت دسترسی به سیستم های عضویت، رتبه بندی، آموزش و صدور مجوزها به پنجره ورودی سانکا در صفحه اصلی وب سایت مراجعه کنید.