wrapper

جدیدترین خبرها


سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد

Agricultural and Natural Resources Engineering Organization of Yazd

مهارت آموز موفق مرکز مهارت آموزی هیدروپونیک گل خاتم یزد:

مهارت آموزی موتور محرک ایجاد اشتغال و افزایش بهره وری در بخش کشاورزی می باشد

 

*مهارت آموز موفق مرکز مهارت آموزی هیدروپونیک گل خاتم یزد گفت: مهارت آموزی به عنوان موتور محرک ایجاد اشتغال و حل معضل بیکاری و افزایش بهره وری در بخش کشاورزی می باشد.

*به گزارش روابط عمومی نظام مهندسی استان یزد، مهارت آموز این مرکز نقش دوره های مهارت آموزی در موفقیت شغلی را ملموس دانست و اظهار داشت: علاوه بر آن نیاز روز بازار کار به افراد متخصص و کاردان که مستقیما حرفه ها را بصورت عملی و کیفی فرا می گیرند بسیار محسوس است چون در این دوره ها کارشناس مستقیما با کارهای عملیاتی، چالشها ، شکست ها و موفقیت های کار عملا مواجه می شود از این رو تا حدی تخصص لازم برای ورود به بازار کار را کسب می کند لذا وجود این دوره ها در ارتقای سطح دانش و توانمندی کارشناسان ضروری هستند.

*مهندس هستی بیدکی مهارت آموز مرکز هیدروپونیک خاتم رز در پاسخ به سوال ضرورت و نقش دوره های مهارت آموزی در ارتقای توانمندی کارشناسان، گفت: از آنجایی که تمرکز دانشگاهها و موسسات آموزش عالی بیشتر بر روی آموزش‌های تئوری و دروس علمی بصورت کمی می باشد، ضرورت و وجود این دوره ها امری اجتناب ناپذیر است.

*مهندس بیدکی در ادامه به کیفیت دوره مهارت آموزی طی شده در مرکز مهارت آموزی اشاره کرد و افزود: چون این مرکز بیشتر به دنبال تقویت مهارت های پایه تا پیشرفته با رویکرد کارآفرینی و اشتغال زایی بوده است از این رو کیفیت این دوره مهارت آموزی در این مرکز را بالا ارزیابی می کنم.

*وی نحوه همکاری مرکز مهارت آموزی با مهارت آموزان را بسیار عالی دانسته به نحوی که ابتدا به اعلام درخواست مهارت آموز به سازمان نظام مهندسی کشاورزی اقدام کرده و در طول دوره آموزشی از جمله توانمند سازی مهارت آموز در اصول و روشهای کار در حد متعارف همکاری های لازم را انجام داده اند لذا این مرکز را یکی از مراکز با کیفیت بالای آموزشی میدانم و از آنها به دلیل همراهی ها قدر دانی می کنم.

*این مهارت آموز در پاسخ به اینکه انتظارات مهارت آموزان از مرکز مهارت آموزی چیست، بیان کرد: آموزش ها و مهارت هایی که برای کارآموز در نظر می گیرند به صورت طبقه بندی شده، زمان بندی شده، منسجم، منظم، پیوسته و بصورت مدون و روزانه باشد.

*وی افزود: همچنین سپردن مسئولیت هایی متناسب با آموزشهای مرکز و سطح سواد علمی کارآموز ارائه شود و علاوه بر آن بیشتر نکات و موضوعاتی که کاربردی تر هستند را سرفصل آموزشها قرار بدهند و در نهایت چون کارآموزان به دنبال نتایج و خروجی مفید از این مراکز هستند، لذا این مراکز از ابتدا امر این مورد را مد نظر قرار بدهد.

*وی انتظارات مهارت آموزان از سازمان نظام مهندسی کشاورزی را داشتن ارتباط موثر با کارآموز، به نحوی که در طول دوره کارآموزی کیفیت و چگونگی آموزش های این مراکز را از طریق کارآموز به صورت دوره ای ارزیابی نمایند، اطلاع رسانی بیشتر در مورد این مراکز به فارغ التحصیلان و افراد جویای ارتقا سطح دانش عملی و تهیه یک سرفصل آموزشی برای این مراکز می تواند از جمله اقدامات موثر سازمان برای مهار ت آموزان باشد.

*این مهارت آموز اثر بخشی دوره مهارت آموزی در این مرکز را مفید دانست و اظهار داشت: علاوه بر کسب مهارت تا حدودی چگونگی کارآفرینی و وارد شدن به بازار کار را در این مرکز فراگرفته ام و از سوی دیگر انجام فعالیت های عملی هر روزه باعث ارتقا اثر بخشی این مهارتها در دانش عملی اینجانب بوده است.

*شایان ذکر است: مهندس هستی بیدکی پس از گذراندن دوره مهارت آموزی در مرکز مهارت آموزی خاتم رز مشغول به فعالیت شده است.

 

 

 

 

 

 

تماس با سازمان

نشانی : یزد-میدان امام حسین-ابتدای بلوار شهید بهشتی-کوچه سوم(جنب مدیریت حفظ نباتات) -روبروی دبیرستان دخترانه امام حسین (ع)
کدپستی : 8916714151

صندوقپستی : 558-89167
تلفن تماس : 42-36296540 (035)
شماره فکس : 36296549 (035)

آدرس ایمیل سازمان:  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

آمار بازدید

امروز200
دیروز313
کل بازدیدها483867

اطلاعات دستگاه شما

  • آی پی 3.129.247.196
  • مرورگر Unknown
  • نگارش
  • سیستم عامل Unknown

آرشیو اخبار وب سایت قبلی سازمان

راهنما

جهت دسترسی به سیستم های عضویت، رتبه بندی، آموزش و صدور مجوزها به پنجره ورودی سانکا در صفحه اصلی وب سایت مراجعه کنید.