wrapper

جدیدترین خبرها


سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد

Agricultural and Natural Resources Engineering Organization of Yazd


مدیر مرکز مهارت آموزی خاتم رز در یزد:

مهارت آموزی عامل انتقال دانش فنی به دانش آموختگان برای افزایش بهره وری در واحدهای تولیدی است

 

 

مدیر مرکز مهارت آموزی خاتم رز در یزد گفت: مهارت آموزی و توان افزایی عامل انتقال دانش فنی به دانش آموختگان برای افزایش بهره وری در واحدهای تولیدی است.

به گزارش روابط عمومی نظام مهندسی استان یزد، مهندس روح الله محمودی در گفتگوی اختصاصی با سنم، اظهار داشت: مهارت آموزی و به اصطلاح شاگردی کردن بهترین روش برای یادگیری عملی در کنار دانش تئوری است و برای کسب و کارها تاکنون بهترین نتیجه را به همراه داشته است.

مدیر مرکز مهارت آموزی خاتم رز درباره زمینه فعالیت این مرکز، گفت: تولید گل های شاخه بریده به روش هیدروپونیک زمینه فعالیت این مرکز است و در حال حاضر با سطح زیر کشت دو هکتار بزرگترین تولید کننده با این روش در کشور هستیم که گل های شاخه بریده مانند رز، رز مینیاتوری و عروس هلندی را به روش کشت هیدروپونیک در محیط گلخانه ای پرورش می دهیم.

وی افزود: در این گلخانه در هر دوره دو نفر کارشناس کارآموز مشغول فعالیت هستند که فعالیت های این مرکز مهارت آموزی را به آنها آموزش می دهیم.

وی در خصوص ضرورت و نقش دوره های مهارت آموزی در ارتقای توانمندی کارشناسان بیان کرد: مهارت آموزی و به اصطلاح شاگردی کردن بهترین روش برای یادگیری عملی در کنار تئوری است و برای کسب و کارها تاکنون بهترین نتیجه را به همراه داشته است به طوری که به همه علاقه مندان این کسب و کار توصیه می کنیم حتما قبل از راه اندازی آن یک سال در یک واحد تولیدی هیدروپونیک فعالیت کرده و با اصول کار آشنا شوند و با توجه به اینکه برای به کارگیری مهارت آموز محدودیتی نداریم اگر بین ۶ تا ۸ کارآموز به کار گرفته شوند راندمان بهتری خواهیم داشت.

مهندس محمودی درباره انتظار از سازمان نظام مهندسی کشاورزی گفت: به نظر می رسد سازمان نظام مهندسی کشاورزی باید بیشتر کار آموزی را در این حرفه تبلیغ کند چراکه علیرغم تمایل کارفرما و رایگان بودن مهارت آموزی استقبال زیادی دیده نمی شود همچنین سازمان در زمینه همراهی با کارآموزان و ایجاد دلگرمی برای آنها می تواند اقدامات حمایتی بیشتری ارائه دهد و نحوه فعالیت کارآموزان را پیگیری کنند تا کار آموز به اهمیت حضور در مرکز و اهمیت یادگیری واقف شود.

 

 

تماس با سازمان

نشانی : یزد-میدان امام حسین-ابتدای بلوار شهید بهشتی-کوچه سوم(جنب مدیریت حفظ نباتات) -روبروی دبیرستان دخترانه امام حسین (ع)
کدپستی : 8916714151

صندوقپستی : 558-89167
تلفن تماس : 42-36296540 (035)
شماره فکس : 36296549 (035)

آدرس ایمیل سازمان:  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

آمار بازدید

امروز152
دیروز177
کل بازدیدها475292

اطلاعات دستگاه شما

  • آی پی 44.213.80.203
  • مرورگر Unknown
  • نگارش
  • سیستم عامل Unknown

آرشیو اخبار وب سایت قبلی سازمان

راهنما

جهت دسترسی به سیستم های عضویت، رتبه بندی، آموزش و صدور مجوزها به پنجره ورودی سانکا در صفحه اصلی وب سایت مراجعه کنید.