wrapper

جدیدترین خبرها


سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد

Agricultural and Natural Resources Engineering Organization of Yazd

 معاون آموزش و فناوری سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد عنوان کرد:


پلاک گذاری وسایل نقلیه کشاورزی توسط نظام مهندسی انجام می شود

 

* صاحبان وسایل نقلیه خود کششی (تراکتور و کمباین) که فاقد پلاک می باشند با مراجعه به مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی در سراسر استان، نسبت به تشکیل پرونده و تکمیل آن اقدام نمایند.


-به گزارش روابط عمومی نظام مهندسی یزد- معاون آموزش و فناوری سازمان نظام مهندسی استان یزد با اشاره به اجرای بخشنامه پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا و دستورالعمل الحاقی، اظهار داشت: با انعقاد تفاهم نامه ای فی مابین سازمان جهاد کشاورزی و سازمان نظام مهندسی ، اجرای مرحله دوم شماره گذاری وسایل نقلیه کشاورزی مستعمل (تراکتور و کمباین) و بخشی از عملیات اجرایی مورد نیاز در سطح استان به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان واگذار گردید.
- عباس میرحاجیان افزود: با انعقاد این تفاهم نامه از ظرفیت های موجود در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در شناسایی و معرفی فارغ التحصیلان بخش کشاورزی و مشارکت دادن مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی در خصوص اجرای این امر استفاده می گردد.
- وی گفت: در حال حاضر صاحبان وسایل نقلیه خود کششی (تراکتور و کمباین) که فاقد پلاک می باشند می توانند با مراجعه به مراکز خدمات سازمان در سراسر استان ، نسبت به تشکیل پرونده و تکمیل آن اقدام نمایند.
- معاون آموزش و فناوری سازمان نظام مهندسی استان یزد تصریح کرد: پس از تشکیل پرونده توسط صاحبان وسایل نقلیه کلیه مراحل باقی مانده تا اخذ پلاک توسط مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی نظام مهندسی پیگیری می گردد که در وقت و رفت آمد مراجعین صرفه جویی شود.

- طی گزارشی از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس اداره مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی یزد نیز با بیان اینکه از امسال تنها به ماشین آلات دارای پلاک، سهمیه سوخت تعلق خواهد گرفت، گفت: تمامی کشاورزان مالک تراکتور و کمباین فاقد پلاک به کارگزاری سازمان نظام مهندسی مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده اقدام نمایند تا با هماهنگی امور اجرایی پلیس راهور استان کار شماره گذاری دستگاهشان انجام شود.
- محمدرضا فلاطونی شهرستان‌های پیشرو در امر پلاک گذاری را شهرستان‌های میبد، اشکذر، ابرکوه و مهریز عنوان کرد و افزود: تاکنون برای هزار و ۱۳۶ تراکتور پلاک صادر شده و تعداد سه هزار و ۱۶۶ دستگاه تراکتور فاقد پلاک است.
- وی با اشاره به اهمیت ساماندهی ماشین آلات کشاورزی از جمله شناسنامه دار شدن آنها، تامین سوخت و جلوگیری از قاچاق سوخت، سهولت در نقل و انتقال، خواستار حذف بیمه شخص ثالث برای تراکتور‌های مستعمل فاقد پلاک برای ترغیب مالکان ماشین آلات کشاورزی به امر پلاک گذاری شد.

تماس با سازمان

نشانی : یزد-میدان امام حسین-ابتدای بلوار شهید بهشتی-کوچه سوم(جنب مدیریت حفظ نباتات) -روبروی دبیرستان دخترانه امام حسین (ع)
کدپستی : 8916714151

صندوقپستی : 558-89167
تلفن تماس : 42-36296540 (035)
شماره فکس : 36296549 (035)

آدرس ایمیل سازمان:  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

آمار بازدید

امروز506
دیروز539
کل بازدیدها486764

اطلاعات دستگاه شما

  • آی پی 3.129.13.201
  • مرورگر Unknown
  • نگارش
  • سیستم عامل Unknown

آرشیو اخبار وب سایت قبلی سازمان

راهنما

جهت دسترسی به سیستم های عضویت، رتبه بندی، آموزش و صدور مجوزها به پنجره ورودی سانکا در صفحه اصلی وب سایت مراجعه کنید.