wrapper

جدیدترین خبرها


سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد

Agricultural and Natural Resources Engineering Organization of Yazd

‍ ‍ تقدیر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با حضور در سازمان نظام مهندسی از همکاری و همراهی این سازمان در زمینه های مختلف محیط زیستی تقدیر و تشکر کرد.



به گزارش روابط عمومی نظام مهندسی، نشست مدیرکل و معاون حفاظت محیط زیست استان با رییس، اعضای شورا و معاونین سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، در سالن جلسات نظام مهندسی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.
*در این نشست محمدرضا خلف باغی ضمن خیرمقدم و خوشامدگویی از حسن توجه، همراهی و پیگیری های مدیرکل محیط زیست استان نیز تقدیر و تشکر نمود و افزود: با پیگیری ها ، تعاملات و همبستگی یکدیگر ، در راستای فعالیت ها محیط زیستی قدم های موثر و مثبتی برداشته شد.
*رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گفت: با مطرح نمودن طرح تبصره 1 ماده 16 قانون هوای پاک و تصویب آن در مجمع نمایندگان و اجرای این قانون توانستیم هم به صنایع و هم به پاکی هوای شهر کمک کنیم.
*وی گفت: در طول این یکسال جهت بررسی و نظارت برای داشتن واحد hse در صنایع توسط نمایندگان بازدید هایی از صنایع گوناگون به عمل آمد و جهت راه اندازی و بکارگیری نیروی متخصص محیط زیست در صنایع مکاتباتی با صنایع صورت گرفت.
*خلف باغی عنوان کرد: در سال 99 از بیش از 80 نفر از کارشناسان محیط زیست مصاحبه بعمل آمد و بیش از 20 نفر از کارشناسان منتخب در صنایع مستقر گردیدند.
*رییس سازمان نظام مهندسی در پایان سخنانش ابراز امیدواری کرد با همکاری و برنامه منسجم تر بتوانیم در سال 1400 ، با برگزاری دوره های آموزشی و بالا بردن سطح علمی، دانش آموختگان محیط زیست ، کارشناسان بیشتری را جهت کمک به رفع مشکلات زیست محیطی صنایع و جلوگیری از آلودگی ها معرفی نماییم.
*در ادامه مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از اقدامات و همکاری های رییس و پرسنل نظام مهندسی در راستای فعالیت های حفاظت محیط زیست تقدیر و تشکر کرد و افزود: اگر استان یزد در این سه سال اخیر در زمینه محیط زیست در رتبه های یکم تا سوم کشوری قرار گرفته است مرهون حمایت ها و همبستگی دستگاههای مختلف ازجمله نظام مهندسی کشاورزی است.
*نیره پورملایی از اجرایی شدن قانون هوای پاک ابراز خرسندی کرد و افزود: با حضور و پیگیری کارشناسان محیط زیست در صنایع، بسیاری از آلایندگی های زیست محیطی و مشکلات صنایع کاهش یافته است و امیدواریم با استقرار بیشتر اعضای سازمان شاهد کاهش و رفع مشکلات زیست محیطی صنایع باشیم.
*وی به راه اندازی مجهزترین مرکز پایش آنلاین کشور در یزد اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از اقدامات موثر در جهت کاهش شاخص های آلودگی زیستی راه اندازی مرکز پایش آنلاین در استان بود، با این نگاه که بهبود محیط زیست زمانی اتفاق می‌افتد که نگرش زیست محیطی در جامعه نهادینه شود.
*مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در پایان ابراز امیدواری کرد که با همکاری و همیاری یکدیگر بتوانیم با بالابردن فرهنگ و دانش و آگاهی، شهری سالم و دور از آلایندگی داشته باشیم.
*در ادامه غلامرضا برزگری دبیر شورا و معاونین سازمان به ایراد سخن پرداختند و پیشنهادات مرتبط محیط زیستی را ارایه نمودند که مورد استقبال مدیرکل محیط زیست استان قرار گرفت.

 

 

 

 

تماس با سازمان

نشانی : یزد-میدان امام حسین-ابتدای بلوار شهید بهشتی-کوچه سوم(جنب مدیریت حفظ نباتات) -روبروی دبیرستان دخترانه امام حسین (ع)
کدپستی : 8916714151

صندوقپستی : 558-89167
تلفن تماس : 42-36296540 (035)
شماره فکس : 36296549 (035)

آدرس ایمیل سازمان:  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

آمار بازدید

امروز110
دیروز280
کل بازدیدها475530

اطلاعات دستگاه شما

  • آی پی 35.171.182.239
  • مرورگر Unknown
  • نگارش
  • سیستم عامل Unknown

آرشیو اخبار وب سایت قبلی سازمان

راهنما

جهت دسترسی به سیستم های عضویت، رتبه بندی، آموزش و صدور مجوزها به پنجره ورودی سانکا در صفحه اصلی وب سایت مراجعه کنید.