wrapper

جدیدترین خبرها


سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد

Agricultural and Natural Resources Engineering Organization of Yazd

رسالت اصلی سازمان نظام مهندسی هویت بخشی به مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی است

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور گفت: رسالت اصلی سازمان نظام مهندسی هویت بخشی به مراکز خدمات کشاورزی و منابع طبیعی غیردولتی برای ارائه خدمات مورد نیاز بخش کشاورزی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنم، شاهرخ رمضان نژاد در گردهمایی مجازی رؤسای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان ها با اشاره به کارکردهای مراکز خدمات کشاورزی و منابع طبیعی غیردولتی گفت: مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی بایستی با استفاده از فرصت ها و ظرفیت های ایجاد شده توسط سازمان نظام مهندسی، اثر وجودی خود را در عرصه های مختلف تولیدی و خدماتی بخش کشاورزی نشان دهند.

وی اظهار داشت: ایجاد ارتباط پویا و پایدار بین مصرف کننده و تولیدکننده دانش به عنوان یک حلقه گم شده، یکی از کارکردهای مهم مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی می باشد.

رییس سازمان مرکزی با اشاره به وضعیت استقرار واحدهای تولیدی و اعضای سازمان تصریح کرد: در حال حاضر اکثر کارشناسان و اعضای سازمان در کلانشهرها و شهرها مستقر هستند و این در حالی است که بیشترین کار تولیدی کشاورزی در روستاها و دهستان ها انجام می گیرد.

رمضان نژاد اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی با را ه اندازی و استقرار مراکز خدمات در مراکز دهستان ها به دنبال برقراری توازن میان وضعیت استقرار واحدهای تولیدی و کارشناسان کشاورزی می باشد.

وی با اشاره به طراحی اولین سامانه هوشمند طراحی و محاسبات فنی و مالی واحدهای تولیدی توسط اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی، گفت: با توجه به وجود مشکلات عدیده در انجام دستی محاسبات تجهیزات واحدهای تولیدی، بهره گیری از این سامانه هوشمند موجبات افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها در واحدهای تولیدی را فراهم خواهد کرد.

شایان ذکر است در این نشست گزارش روند استقرار مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی در استان ها توسط مجری مراکز ارائه و از استان های پیشرو در این زمینه تقدیر به عمل آمد.
گفتنی است در بخش دیگری از نشست، مسائل و مشکلات مبتلابه در زمینه مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی توسط روسای سازمان نظام مهندسی استان ها مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

 

 

 

تماس با سازمان

نشانی : یزد-میدان امام حسین-ابتدای بلوار شهید بهشتی-کوچه سوم(جنب مدیریت حفظ نباتات) -روبروی دبیرستان دخترانه امام حسین (ع)
کدپستی : 8916714151

صندوقپستی : 558-89167
تلفن تماس : 42-36296540 (035)
شماره فکس : 36296549 (035)

آدرس ایمیل سازمان:  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

آمار بازدید

امروز302
دیروز313
کل بازدیدها483969

اطلاعات دستگاه شما

  • آی پی 3.15.202.4
  • مرورگر Unknown
  • نگارش
  • سیستم عامل Unknown

آرشیو اخبار وب سایت قبلی سازمان

راهنما

جهت دسترسی به سیستم های عضویت، رتبه بندی، آموزش و صدور مجوزها به پنجره ورودی سانکا در صفحه اصلی وب سایت مراجعه کنید.