wrapper

جدیدترین خبرها


سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد

Agricultural and Natural Resources Engineering Organization of Yazd

مشاور محیط زیست سازمان نظام مهندسی:

کارشناسان محیط زیست، عضو سازمان نظام مهندسی به صنایع استان یزد معرفی می شوند

با اجرای قانون هوای پاک و پسماند، صنایع تولیدی استان مکلف به بکارگیری نیروی متخصص محیط زیست در راستای نظارت بر اجرای دستورالعمل های زیست محیطی و پایش های مربوطه می باشند.
-مشاور امور محیط زیست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد با اشاره به اجرایی شدن قانون هوای پاک و بکارگیری دانش آموختگان محیط زیست در صنایع ، اظهار داشت: با توجه به مصوبه مجمع نمایندگان استان و پیگیری سازمان نظام مهندسی و اهتمام و همکاری اداره کل محیط زیست مبنی بر تاسیس واحد محیط زیست در صنایع استان،اقدامات لازم جهت ساماندهی آموزش و مصاحبه تخصصی کارشناسان محیط زیست عضو سازمان نظام مهندسی صورت گرفت.
-علیرضا شریفی افزود: باتوجه به تفاهم نامه منعقد شده بین سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با اداره کل محیط زیست در گام اول چند نفر کارشناس محیط زیست توسط نظام مهندسی به صنایع معرفی گردید.
-وی خاطرنشان ساخت:جهت بکارگیری دانش آموختگان محیط زیست در محیط های کاری، دوره های آموزشی HSEوEIA در تیرماه سال گذشته توسط نظام مهندسی برگزار گردید که جهت ارزیابی صلاحیت در محیط کاری از دانش آموختگان مصاحبه به عمل آمد.
-شریفی برگزاری جلسه با معاونت امور عمرانی استاندار و جذب حمایت های لازم از سوی استانداری را یکی از اقدامات موثر در امور زیست محیطی عنوان کرد و در ادامه افزود: در راستای معرفی هدفمند کارشناسان محیط زیست به صنایع در جلسه ای با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست مقرر گردید این اداره کل، یک نماینده جهت بازرسی از صنایع استان به سازمان نظام مهندسی معرفی نماید.
-مشاور امور محیط زیست سازمان نظام مهندسی به ارسال نامه درخواست از سازمان صمت اشاره کرد و گفت: با ارسال نامه ای مکتوب به رییس سازمان صمت استان، اعلام ضرورت بکارگیری نیروی متخصص محیط زیست و معرفی نماینده جهت بازدید مشترک از صنعت و پایش نیروهای معرفی شده به صنایع را خواستار شدیم.
-لازم به ذکر است: در اجرای اصل 123 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، قانون هوای پاک با عنوان لایحه اصلاح قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا، با تصویب در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی مورخ 25 تیرماه 96 به تایید شورای نگهبان رسید.

تماس با سازمان

نشانی : یزد-میدان امام حسین-ابتدای بلوار شهید بهشتی-کوچه سوم(جنب مدیریت حفظ نباتات) -روبروی دبیرستان دخترانه امام حسین (ع)
کدپستی : 8916714151

صندوقپستی : 558-89167
تلفن تماس : 42-36296540 (035)
شماره فکس : 36296549 (035)

آدرس ایمیل سازمان:  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

آمار بازدید

امروز100
دیروز280
کل بازدیدها475520

اطلاعات دستگاه شما

  • آی پی 44.211.116.163
  • مرورگر Unknown
  • نگارش
  • سیستم عامل Unknown

آرشیو اخبار وب سایت قبلی سازمان

راهنما

جهت دسترسی به سیستم های عضویت، رتبه بندی، آموزش و صدور مجوزها به پنجره ورودی سانکا در صفحه اصلی وب سایت مراجعه کنید.