wrapper

جدیدترین خبرها


سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد

Agricultural and Natural Resources Engineering Organization of Yazd

به گزارش روابط عمومی سازمان- دومین جلسه شورای سازمان در سال 99 با حضور اکثریت اعضا ءبه صورت حضوری با رعایت فاصله اجتماعی،در سالن جلسات برگزار گردید.
در این جلسه رئیس شورا ضمن عرض آرزوی قبولی طاعات و عبادات گزارشی از فعالیت های سازمان در شرایط شیوع بیماری کرونا ارایه نمود.
محمدرضا خلف باغی در ادامه به تشریع عملکرد سازمان در سال گذشته پرداخت و افزود: در سال 98 با ارتباط گیری با دستگاه های مختلف من جمله استانداری، فرمانداری ، نمایندگان استان و... گام های موثری در زمینه اهداف و جایگاه نظام مهندسی برداشته شد.
وی تسریع کرد: با عملکرد قابل تقدیر واحدروابط عمومی فعالیت های سازمان در رسانه ها نمود پیدا کرد .
رئیس شورا از رونمایی سامانه امور اراضی سخن به میان آورد و گفت: با حمایت و پیگیری معاونت امورهماهنگی عمرانی استاندار و برگزاری جلسات متعدد در جهت بررسی و رفع موانع سامانه بزودی توسط استاندار این سامانه رونمایی میگردد.
محمدرضا خلف باغی به پایش انجام شده گلخانه های شهرستان یزد اشاره کرد و افزود: گلخانه های شهرستان یزد از لحاظ معتبر بودن و نبود مجوز و پروانه تاسیس و بهره برداری و ایجاد آلودگی زیست محیطی میبایست مورد بررسی قرار گیرند که در این زمینه اقدامات اولیه ای جهت پایش گلخانه ها صورت گرفته است.
وی بر شناساندن سامانه کشاورزیار به اعضا و بهره برداران تاکید کرد و اظهار داشت: این سامانه به گونه ای طراحی شده است که کشاورز و عضو به آنچه در زمینه دانش، اطلاعات، مشاوره (در همه زمینه های کشاورزی ) و... نیاز داشته باشد دسترسی دارد .
همچنین اعضای شورا رهنمودهایی جهت تکمیل لایه های اطلاعاتی ارایه نمودند و اقدامات موثر و خوب سازمان را مورد تقدیر قرار دادند.
در پایان جلسه کارشناس روابط عمومی گزارش تصویری از عملکرد سازمان در سال 98 را ارایه نمود

تماس با سازمان

نشانی : یزد-میدان امام حسین-ابتدای بلوار شهید بهشتی-کوچه سوم(جنب مدیریت حفظ نباتات) -روبروی دبیرستان دخترانه امام حسین (ع)
کدپستی : 8916714151

صندوقپستی : 558-89167
تلفن تماس : 42-36296540 (035)
شماره فکس : 36296549 (035)

آدرس ایمیل سازمان:  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

آمار بازدید

امروز118
دیروز280
کل بازدیدها475538

اطلاعات دستگاه شما

  • آی پی 34.201.8.144
  • مرورگر Unknown
  • نگارش
  • سیستم عامل Unknown

آرشیو اخبار وب سایت قبلی سازمان

راهنما

جهت دسترسی به سیستم های عضویت، رتبه بندی، آموزش و صدور مجوزها به پنجره ورودی سانکا در صفحه اصلی وب سایت مراجعه کنید.