wrapper

جدیدترین خبرها


سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد

Agricultural and Natural Resources Engineering Organization of Yazd

براساس ماده 2 آیین نامه اجرایی قانون تاسیس سازمان جلسه صدور و تمدید پروانه اشتغال سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان با حضور آقایان مهندس خلف باغی،حاتمی زاده، دکتر شریعتمداری، میرحاجیان و خانم مهندس فلاح نژاد در دفتر رئیس سازمان برگزار گردید.
- در این جلسه ۴۶ پرونده در زمینه های مشاوره، پیمانکاری و خدمات کشاورزی مورد بررسی و تایید قرار گرفت.
- شایان ذکر است از مجموع این پرونده ها ۴۴ مورد حقیقی و ۲ مورد حقوقی بررسی گردید.
- لازم به ذکر است: جهت تثبیت جایگاه قانونی پروانه اشتغال موارد زیر در دستورالعمل آن تبیین و تشریح گردیده است:
- تمامي اعضاي سازمان در سراسر استان براي انجام فعاليت هاي مهندسي كشاورزي و منابع طبيعي تحت ارايه خدمات تخصصي به بخش دولتي و بخش خصوصي (عموم كشاورزان و آحاد جامعه) ملزم به داشتن پروانه اشتغال مي باشند.
- انجام فعاليت هاي مهندسي كشاورزي از سوي اعضاي سازمان بدون پروانه اشتغال و يا پروانه اشتغال فاقد اعتبار، تخلف انتظامي بوده و در صورت ارتكاب، مطابق قوانين و مقررات مربوطه برخورد خواهد شد.
- اعضاي سازمان موظف به اعلام و درج شماره پروانه اشتغال در كليه اسناد مربوط به ارائه خدمات به بهره مندان از خدمات ايشان مي باشند. چنانچه بهره مندان از خدمات اعضاي سازمان دستگاه هاي اجرايي باشند؛ اعضاي سازمان موظفند رأساً نسبت به اعلام و درج شماره پروانه اشتغال در قرارداد منعقده اقدام نمايند. هرگونه سهل انگاري، قصور و كتمان در اين خصوص، تخلف انتظامي است و در صورت اطلاع در هر زمان مطابق ضوابط و مقررات مرتبط به هيأت هاي انتظامي معرفي مي شوند.
- ضرورت دارد کلیه اعضا لیست قراردادها و همکاری های خود را در طول سالهای گذشته و منبعد با اشخاص حقوقی و حقیقی اعم از دولتی و خصوصی را به سازمان سریعا اعلام نمایند. در صورت عدم اعلام هر زمان که سازمان مطلع شود به عنوان تخلف در هیات بدوی انتظامی مطرح خواهد شد. به عنوان مثال اگر عضوی بدون اطلاع قبلی، قرارداد یا سابقه ای را در جریان رتبه بندی ارائه نماید، ضمن حذف امتیاز آن در رتبه بندی موضوع به هیات بدوی نیز ارجاع خواهد شد.

 

تماس با سازمان

نشانی : یزد-میدان امام حسین-ابتدای بلوار شهید بهشتی-کوچه سوم(جنب مدیریت حفظ نباتات) -روبروی دبیرستان دخترانه امام حسین (ع)
کدپستی : 8916714151

صندوقپستی : 558-89167
تلفن تماس : 42-36296540 (035)
شماره فکس : 36296549 (035)

آدرس ایمیل سازمان:  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

آمار بازدید

امروز359
دیروز280
کل بازدیدها475779

اطلاعات دستگاه شما

  • آی پی 44.213.65.97
  • مرورگر Unknown
  • نگارش
  • سیستم عامل Unknown

آرشیو اخبار وب سایت قبلی سازمان

راهنما

جهت دسترسی به سیستم های عضویت، رتبه بندی، آموزش و صدور مجوزها به پنجره ورودی سانکا در صفحه اصلی وب سایت مراجعه کنید.